Többféle online marketing módszer létezik. Ezek a módszereket a saját vállalkozásunkra és célcsoportunkra szabva, hatékony marketing tevékenységek a 21. században!
E-mail marketing
A hírlevél listánkra feliratkozott felhasználók számára küldött, promóciós ajánlat, tájékoztató vagy bármi releváns információt magában hordozó üzenet. Célszerű grafikai elemeket is belevinni az üzenetben, a sima szöveg nem lesz vonzó az olvasó részére!
PPC kampányok
Az online marketing „mekkája”! (PPC=Pay Per Click) Ide tartozik minden olyan hirdetési felület, amiben kattintásonként fizetünk. Pl.: Facebook marketing, Google (/Youtube) marketing, Linkedin, Snapchat, Twitter marketing.
Keresőoptimalizálás
Célja: A Google kereső találati listáján, az előre meghatározott kulcsszavakra, minél előkelőbb helyezés elérése!
Social media marketing
Az online marketing világában egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a közösségi oldalak és az odavaló tartalomgyártás. A tartalomgyártás része az inbound marketingnek!
Google Analytics
A Google Analytics ugyan nem hirdetési felület, azonban az online marketing fundamentuma, hiszen itt mérhetjük és elemezhetjük: weboldalunk teljesítményét, a felhasználók viselkedését és kampányaink eredményességét. !Elengedhetetlen eszköz!
+2 Online marketing kiegészítő
- Popup –más néven: felugró ablak-
Amikor a felhasználó a weboldalunkat böngészi, felugrik neki egy ablak, amiben egy kedvező ajánlat szerepel. Ha jó időben, jó ajánlat ugrik fel, hatékony kiegészítő lehet.
- Push notification vagy server push notification
Amikor a felhasználó a weboldalunkon engedélyezi, hogy küldhetünk neki értesítéseket ajánlatainkról. Annyi a különbség a Popup és a Push notification között, hogy a Popup megjelenéséhez az oldalon kell tartózkodnia a felhasználónak, a Push notification esetében viszont nem. A Push notification-t mi szerkesztjük meg és küldjük ki. Kiküldés után, ha a felhasználó számítógépe bekapcsolt állapotban van, fel jön neki 1 kis ablakban ajánlatunk, amivel az oldalunkra navigálhatjuk!