Alig léptük át 2018 küszöbét, Mark Zuckerberg, a Facebook cégvezére egy bejelentéssel rukkolt elő, ami óriási változásokat eszközölhet a világ legismertebb közösségi oldalán!
A Facebook marketing kora
A Facebook vezér bejelentése alapján, a hírfolyamunkban jóval kevesebb lehet az vállalati vagy márkaoldalaktól származó bejegyzés. Mark szeretné, ha a Facebook valóban egy közösségi média felület lenne, nem pedig üzleti piactér! Néhány hét múlva észrevehetően kevesebb üzleti bejegyzés lesz és több személyes tartalom a hírfolyamunkon. Továbbá az algoritmus előnyben részesíti majd az interakciót generáló bejegyzéseket!
Ez a változtatás azt jelentheti, hogy a Facebook marketinget újabb szintekre kell emelni a vállalatoknak! Már nem az a kérdés, hogy marketingezel-e a Facebookon, hanem az, hogyan?
Mivel kevesebb üzleti bejegyzés fog megjelenni a személyes hírfolyamunkban, ezért várható:
- Kevesebb organikus elérés
- Nagyobb verseny és több hirdető
- Magasabb költségek
A Facebook marketing manapság nem eldöntendő kérdés, hanem kötelesség! A várható változtatások miatt érdemes különös figyelmet fordítani a tartalommarketingre! Több csatornán kommunikálni, illetve releváns és interakciót generáló tartalmakat publikálni a Facebookon!
2018 az új, komplex, stratégiaszintű Facebook marketing éve.
Használd ki a lehető legfelsőbb szinteken!