fbpx

Online marketing platformok 2.rész

Google: A Google a legnagyobb és legnépszerűbb keresőmotor az interneten és ez által alappillér az online marketingben. Magyarországon a piac 97%-át uralja. Teljesen más elvek alapján működik, mint a Facebook. Itt a fő célpont, hogy keresések során előkelő helyet foglaljunk el a találati listában, hiszen felmérések bizonyítják, hogy az emberek többsége – ha releváns találatot kap- az első 4 találatból választ. A keresési hirdetések a Google találati listájában jelennek meg, amikor az emberek az Ön által kínált termékekre és szolgáltatásokra kulcsszavak szerint keresnek rá. Ebből adódik, hogy a Google keresőkampány létrehozása esetén a célzás kulcsszavak szerint történik. A Facebookkal egyetemlegesen a legfontosabb és leghatékonyabb online marketing platformok.

Youtube: 4 milliárd ember használja a Youtube-ot. Havonta egymilliárd ember nézi a megosztott videókat, percenként pedig 400 óra (több mint 16 nap) videót töltenek fel világszerte a YouTube-ra. A Youtube hirdetések kiválóak termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére. A jól elkészített reklámvideók rendkívül figyelemfelkeltőek, ezért népszerű és hatékony online marketing eszköz lehet. A Facebookhoz hasonlóan a Youtube-on is pontosan meghatározhatjuk célcsoportunkat, így eredményesen és költséghatékonyan tudunk hirdetéseket létrehozni.

Waze: A világ elsőszámú közösség alapú navigációs rendszere. Ajánlott olyan útszéli benzinkutak, éttermek, hotelek, motelek, üzletek, bevásárlóközpontok vagy hasonló boltok esetén, akik forgalmas út mellett helyezkednek el! ! Alacsony költségvetéssel, óriási eredményeket tudunk elérni online marketing hirdetéseinkkel! Waze hirdetések futtatása során megjelenik a logónk a térképen és hirdetésünk azon autósok képernyőjén, akik a Waze applikációt használják és az üzletünk közelében haladnak el! Megjeleníthetünk nekik ajánlatokat, információkat cégünkről ez által, felhívhatjuk a figyelmet ezen a platformon is magunkra!

Az első része elolvasásához kattints IDE!