Online marketing platformok 1.rész
Az online marketing modernkori világában a következő helyeken indíthatunk reklámkampányokat: Facebook, Instagram, Google, Youtube, Linkedin, illetve Waze. Vegyük sorra ezeket, hogy hol miért érdemes hirdetnünk.
Facebook: Közel 2 milliárd felhasználójának köszönhetően rengeteg emberhez eljuttathatod hirdetéseidet a Google mellett az online marketing egyik alappillére. A Facebook hirdetések manapság nagyon elterjedtek hatékonyságuknak köszönhetően. Változatosan indíthatunk kampányokat, hiszen futtathatunk poszthirdetéseket, vevőszerző, márkaismertséget növelő reklámkampányokat, továbbá lehetőségünk nyílik mobil applikáció promócióra és adatbázis építésre. A Facebook marketing gyakran elengedhetetlen eszköze az online marketingnek.
Instagram: Az alkalmazást nap, mint nap 700 millió Instagramozó használja. Mára 2 millió hirdető van jelen a platformon, kétszer annyi, mint idén márciusban. A növekvő statisztikából könnyen le tudjuk szűrni a következtetéseket, hogy egyre inkább meghatározó szerepe lesz a vállalatok marketing folyamataiban. A felmérések szerint növekvő szerepet tölt be az online marketingben az Instagram, mivel kutatások szerint a szponzorált hirdetésekre átlagosan 2,8-szor több felhasználó emlékszik, mint a többi közösségi hálózaton futó hirdetésekre. Lehetőségünk nyílik márkánk ismeretségének növelésére, webhelyünk forgalmának növelésére. Az Instagram elsősorban nem vevőszerzésre, hanem brandépítésre használható az online marketing világában.
Linkedin: A Linkedin-t 530millió üzletember használja. Üzleti kapcsolatok létesítéséhez ez a legjobb internetes eszköz. Az Én-márka építésének legfontosabb színtere, segít, hogy láthatóvá és hitelessé váljunk. A többi online marketing platformhoz képest sokkal drágábban tudunk itt hirdetni, viszont hirdetésünk rengeteg üzletembert érhet el. Mivel a Linkedin egy B2B szektor ezért a nemzetközi kapcsolatok kialakításában, illetve a globális terjeszkedésben nyújthat óriási segítséget . A Facebook és Instagram hirdetésekhez hasonlóan itt is pontosan megtudjuk határozni célközönségünket. Így eredményesen tudunk érvényesülni az online marketing ezen (B2B) világában is.
A cikk folytatásához kattints IDE!