fbpx

Instagram hirdetés formátumok

Az Instagram hirdetések világában 4 féle formátumot különböztetünk meg.

1.Fotós Instagram hirdetések:

Az Instagram 100%-ban vizuális platform, így rendkívül fontos hogy milyen képeket osztunk meg közönségünkkel. Egy letisztult, egyszerű, ám de kreatív felületen jeleníthetjük meg Instagram hirdetésünket. Fontos hogy képeink minőségiek, figyelemfelkeltőek és kreatívak legyenek. Alakítsunk ki egy saját egyéni látásmódot, stílust, és ezeket képviselve kommunikáljunk. Ezzel egyedivé válhatunk, és harmonikus, vonzó összképet biztosíthatunk követőink számára. Márkaépítésre kiválóan használhatóak az Instagram hirdetések.

2.Videós Instagram hirdetések:

A videók maximum 60 másodpercesek lehetnek, viszont felmérések alapján érdemes a videónk elejére tenni fontos tartalmakat, hiszen ha nem keltjük fel a felhasználók figyelmét, könnyen tovább görgetnek. Mint a fotós Instagram hirdetéseknél, a videónál is fontos a minőség, viszont itt a látvány kiegészül a hang és a mozgás élményével. Igen nagy népszerűségnek örvendenek az Instagramon a hogyan készült videók, amelyekben a gyártó rövid, tömör, ám kreatív módon enged egy kis belátást terméke elkészülésébe.

  1. Galéria formátumú Instagram hirdetések:

Lapozható mini galéria, amely által egy Instagram hirdetésen belül több termékedet tudod bemutatni. Maximum 10 db képet vagy videót helyezhetsz el az Instagram hirdetésben. A galériáddal akár egy történetet is el tudsz mesélni, fázisfotókat készíthetsz termékedről, amelyeket sorba rendezve potenciális vásárlóid imádni fognak. Viszont arra is kiválóan alkalmas, hogy több termékedet bemutatva a felhasználó válogathat kínálatod közül, minden kép másik hivatkozásra mutathat, így egyenesen az adott termék megvásárlásához irányíthatod az érdeklődőt.

  1. Stories Instagram hirdetések:

Ez a legújabb Instagram hirdetés helyezési opció, amely kiválóan alkalmas a figyelem felkeltésre. Több mint 300 millió fiókot érhetünk így el, melynek tulajdonosai napi szinten használják a funkciót. Megoszthatod napod történéseit felhasználókkal, így egy sokkal közvetlenebb módon juttathatod el Instagram hirdetéseidet potenciális vásárlóid felé. A történeteket 24 óráig láthatják a felhasználók, és egyetlen kattintással tovább irányíthatod őket a saját weboldaladra.

Ha szeretnéd megtudni hogyan kommunikálj Instagram hirdetésed sikeréért KATTINTS IDE!