Az Instagramot közel 600.000-en használják Magyarországon. A magyar instagram felhasználók 62%-a 25 év alatti és többségben nő nemű. Viszont nem csak a fiatal korosztály számára kedvező felület, hisz a 33-49 éves internethasználó korosztály 33%-a is jelen van már az Instagramon. Rohamosan nő a felhasználók száma, így nem véletlen hogy mára már több mint 1 milliárd felhasználó és 2 millió hirdető van jelen a platformon. Az Instagram kutatása szerint a szponzorált hirdetésekre átlagosan 2,8-szor több felhasználó emlékszik, mint más közösségi hálózatokon futó hirdetésekre. A videók nézettsége 80 százalékkal nőtt a tavalyi évhez képest, a videók száma pedig ennyi idő alatt megnégyszereződött. Hihetetlen fejlődésen megy át a felület és a statisztikákból arra lehet következtetni, hogy nagyonis megéri Instagramon hirdetni!
Mivel ez a platform még nem egy „jól bejáratott” hirdetési terület (főleg Magyarországon), még az Instagram hirdetések és az influencerek (véleményvezérek) is megfizethető áron elérhetők, így költséghatékonyan tudjuk elérni potenciális vásárlóinkat.
Céged számára kiváló lehetőséget biztosítanak az Instagram hirdetések, ha a célközönséged megtalálható rajta. Könnyen felhívhatod magadra célcsoportod figyelmét érdekes képekkel, történetekkel és videókkal. Ha egy tanácsot elfogadsz tőlem hirdetéskreálásban, akkor ez legyen: Légy közvetlen! Engedj betekintést követőidnek céged működésébe, ismertesd meg munkatársaidat, a helyszínt ahol dolgoztok, részletesen mutasd be termékeidet, így hatékonyan építheted fel bombabiztos márkádat az Instagram hirdetések segítségével. Követőidben könnyen bizalmat ébreszthetsz ezáltal és különlegesnek fogják érezni magukat, hogy beleshettek a kulisszák mögé.
Ha szeretnéd megtudni milyen Instagram hirdetési formátumok vannak KATTINT IDE!