A mai fejlődő világban egy vállalkozás sikeréhez elengedhetetlen egy jól működő Facebook oldal, amelyen egyszerűen és hatékonyan kommunikálhatunk követőinkkel, érdeklődőinkkel, potenciális és már meglévő vásárlóinkkal. Ám hogy ez a kommunikáció tényleg hatékony legyen, érdemes az alábbi szempontokra odafigyelni.
- Tartalom: Az első és legfontosabb hogy releváns tartalmat osszunk meg követőinkkel a Facebook-on. Leginkább történeteket meséljünk el, sztorizzunk és avassuk be a közönséget a hétköznapjainkba. De akár poszt lehet egy fotó, videó vagy leírás termékünkről/szolgáltatásunkról, vagy profilunkba illő érdekességeket, útmutatásokat is oszthatunk meg, melyek követőink számára is figyelemfelkeltőek és tanulságosak lehetnek. Fontos, hogy minden posztodnak legyen valami célja: edukálj, szórakoztasd vagy kötelezd el a közönséged. Engedjük be követőinket a kulisszák mögé, mutassuk be csapatunkat, készítési/gyártási folyamatainkat. Garantáltan tetszeni fog a közönségnek, elő a kreativitással!
- Legyünk naprakészek: Hiába osztunk meg olyan információkat, amelyeket már számos helyen olvashattak követőink, senkit sem fog már érdekelni. Mindig az új, figyelemfelkeltő és érdekes információkat közöljük a Facebook-on. Érdemes külföldi oldalakról ötleteket gyűjteni legújabb posztunkhoz, hiszen azok kevesebb eséllyel juthattak el a hazai közönséghez.
- Fontos a rendszeresség: Facebook posztjaink egymást erősíthetik és gyengíthetik, ezért fontos hogy rendszeresen posztoljunk, viszont ne essünk túlzásba! Nincs szükség naponta 3-4 posztra! Határozzuk meg, hogy pl. minden hétfőn, szerdán, pénteken és vasárnap posztolunk, így ha tartalmunk szórakoztató, érdekes, figyelemfelkeltő, tanító jellegű, akkor az emberek várni fogják, és like-al jutalmazzák teljesítményünket.
Cikkünk 2.részéhez KATTINTS IDE!