fbpx

Egy felháborodott cégvezető telefonhívása

Hogy mi ihlette ennek a cikknek a megírását? Néhány nappal ezelőtt egy meglepő telefonhívást kaptam. Egy abban a pillanatban igazán feldúlt hangulatban lévő cégvezető felháborodását kellett végig hallgatnom! Hozzátenném, felháborodása teljesen jogos volt!

Elmondta, hogy elege van a reklámügynökségekből, mert már a 2. budapesti céget próbálja ki és mind a 2 kudarcba fulladt. Olyan alapvető problémákat sorolt fel, hogy a telefon túloldalán még én éreztem magam kellemetlenül. Jelenleg egy viszonylag ismert budapesti ügynökség (nem mondjuk meg a cég nevét, ne is kérdezd), kezeli Google fiókját. A Google fiókkezelés havi költsége különösen magas, ám az eredménye 0. Megkérdeztem, hogy mit gondol, mi lehet a baj, miért nincs eredmény? Ekkor elkezdte sorolni az alapvető hibákat, amiket ő laikusként lát, például:

  • Helyesírási hibával leírt kulcsszavak, hirdetésszövegek
  • A kampány ugyan aktív, de a helytelenül begépelt releváns kulcsszavakra nincs keresés, ergo 3 hete nem produkált eredményt a kampánya, amit ő vett észre. (Az ügynökségnek fogalma sem volt róla, hogy nem indult el a kampány, annak ellenére, hogy rendkívül magas havidíjat fizet az ügyfél)
  • Egy másik kampányt sikerült elindítani, ám a kulcsszavakat, amelyeket kivételesen helyesírási hiba nélkül sikerült leírni az ügynökségnek, teljesen irrelevánsak voltak az ügyfél szolgáltatásában. Gyakorlatilag nem arra céloztak, amire kellett volna. (részletek lentebb)*
  • Ezek után telefonon kereste őket ám nem vették fel, ezért írt nekik egy emailt 3 napja, amire választ nem kapott még.

*Megemlítette, hogy az előző kampányuk sem sikerült túl jól. Akkor ugyan futott a kampány, csak rossz, irreleváns kulcsszavak voltak beállítva és emiatt kidobott az ablakon 100.000 Ft-ot. Ezek után teljesen betelt nála a pohár és úgy döntött, szerződést fog bontani… Legalábbis szeretne.. 3 napja nem éri el az ügynökséget se e-mailben, se telefonon! Reméljük azóta már sikerült..
(*UPDATE* Igen, 4 nap után jelentkezett az ügynökség)

Elmondta, hogy ő nem akarta, de társai rávették arra, hogy adjon még 1 utolsó esélyt 1 másik ügynökségnek. Egyetlen kikötése volt, hogy ne budapesti cég legyen. Így talált ránk. Azt mondta, szimpatikus neki a weboldalunk és lényegre törő szövegezésünk, ezért minket szeretne választani! Amit ezúton is köszönünk Róbert!

Hazánkban sajnos trend, hogy a reklámügynökség/marketinges rövidtávra tervez és elhanyagolja ügyfeleit, ezért túlnyomó többségben futószalagszerű munkát végeznek. Helytelenül beállított hirdetési fiókok, kampányok és helyesírási hibákkal telerakott reklámszövegek jellemzik. Mindamellett, hogy nem csak a munkafolyamataik lassúak, de lassan reagálnak 1-1 emailre és telefonra is. Valamint saját tapasztalatom, hogy ha az elindított kampány nem kellőképp profitábilis, különösebb erőfeszítést nem fektet bele a legtöbb ügynökség.

 

ndmarketing-logo-2

 

Miért az ND Marketing?

Az ND Marketing szembe megy ezzel a negatív trenddel! Tisztában vagyunk azzal, hogy partnereink nélkül nem működhetne és fejlődhetne, ilyen dinamikusan a vállalatunk, ezért megbecsüljük őket!

Nem bánod meg, ha együtt dolgozol velünk, hisz:

  • Egyeztetünk Veled a kampányok létrehozása előtt, közben és után
  • Egyeztetjük a kulcsszavakat, a hirdetésszövegezéseket, esetleges kreatívokat
  • Elkészítünk helyetted mindent, hisz ezért kapjuk a pénzünket.
  • Napi szinten monitorozzuk kampányaidat és optimalizálunk, hogy kampányod a legnagyobb megtérülést hozza
  • Minden egyes elköltött forintot figyelemmel követünk, hogy egy fillért se dobjunk ki az ablakon
  • Mi nem megbízóként gondolunk Rád, hanem üzlettársként, hisz az érdek közös
  • Elérhetők vagyunk reggel 8-tól este 8-ig
  • A bejövő e-mail üzeneteinket általában 1-2 órán belül megválaszoljuk
  • Minden hónap elején jelentést küldünk az előző havi teljesítményről és javaslatokat teszünk

Dolgozzunk együtt és építsünk egymást támogató, gyümölcsöző üzletet!