fbpx

Google Search hirdetések

A szöveges Google AdWords (mostmár Google Ads) hirdetés a legelterjedtebb és legnépszerűbb online reklám típus. A Google Search (keresési) hálózat azt a rendszert foglalja magába, ahol szövegesen, kulcsszavakkal lehet hirdetni. A Google keresésben megjelenő szöveges hirdetés a legegyszerűbb online reklám, amelyet a Google kínál. Alapesetben három részből áll: címsorból, megjelenített URL-ből és leírásból. A keresési hirdetési forma ideális választás szinte bármely vállalkozásnak, akik szeretnének a hirdetéseikkel jó pozícióban megjelenni a megfelelő kulcsszavakra. A Google Ads segítségével a vállalkozások megjelenhetnek a Google kiemelt találatai között, akár az első pozícióban.

Nagyobb eséllyel történik meg a konverzió Search hirdetéseknél, hiszen a hirdetés csak akkor jelenik meg a felhasználónak, ha rákeresett, tehát biztosan érdekli a temék/szolgáltatás. A keresési hirdetések gyorsabban elvezetik a felhasználót céljaik teljesüléséhez, mint pl. a Display hirdetések. Továbbá a Google search hirdetések magasabb átkattintási aránnyal rendelkeznek. Ez persze érthető, mivel a keresési hálózaton sokkal nagyobb elköteleződéssel történik a keresés.

A kulcsszótervezés a Search kampány legösszetettebb és legfontosabb része. Egy jól teljesítő kampányhoz gondos tervezés, folyamatos felügyelet és rengeteg tesztelés szükséges. Figyelembe kell venni először is hogy milyen kifejezések relevánsak a termékünk/szolgáltatásunk szempontjából, mekkora a verseny az adott kulcsszóra, illetve hogy az emberek mely kulcsszavakra keresnek rá leggyakrabban a Googleben.

Ha érdekelnek a YouTube hirdetések KATTINTS IDE!