A Google Ads segítségével, YouTube hirdetésekkel is kihasználhatod a több százmillió felhasználó által nyújtott előnyöket. A hirdetőknek tisztában kell lenniük azzal, hogy a televíziókban sugárzott reklámok, már egyre kevésbé hatékonyak, hiszen a fiatal társadalom sokkal inkább használja már a YouTube-on elérhető online tartalmakat a televíziózással szemben.
A Google alapvetően három típusú hirdetést különböztet meg a YouTube felületén; a videós, a képes és a szöveges hirdetéseket.
A képes és szöveges hirdetések ugyanazon az elven működnek, mint a sima Google Search illetve Display hirdetések, annyi különbséggel hogy a YouTube weboldalán helyezkednek el. A képes és banneres YouTube hirdetések egyik megjelenése a felajánlott videók sávjában jelenik meg, ez a Display kampányok egyik legjobban teljesítő eleme, ezért nem meglepő hogy legtöbben ezt használják. A másik képes elhelyezés pedig videókon való képes fedvény hirdetés, illetve ugyanilyen formában tudunk szöveget is megjeleníteni a videókon.
A Google ads segítségével lehetőségünk van YouTube videókampányok létrehozására, amely azt jelenti, hogy érdeklődési kör, téma, kulcsszavak, demográfiai adatok vagy éppen földrajzi hely szerint célzott saját videós hirdetéseket futtathatunk a YouTube-on. A videós hirdetés elhelyezkedhetnek a videó elején, vagy a videó közben, egyre többen ismerik fel ezt a jól működő lehetőséget. Továbbá a videó megtekintési oldal, ajánló sávjában is jeleníthetünk meg video hirdetést.
A YouTube-on felfedezhetünk egy plusz újdonságot is, amely nem más, mint a kezdőlapon megjelenő flash/html5 vagy banner. A Google ezzel a formátummal a nagyobb márkákat igyekszik kiszolgálni, hiszen a többi hirdetéssel szemben itt nem tudunk konkrétan célozni, viszont egy igen csak szembetűnő helyen mutathatjuk be hirdetésünket.
Ha érdekelnek a Google Display hirdetései KATTINTS IDE!