fbpx

Facebook poszt szövegírás 3 lépésben

A siker gyakran csak néhány karakterre van.

Tartalom: Facebook posztok szövegírásánál rendkívül fontos a rövid és velős tartalomközlés. Célratörő és figyelemfelkeltő szövegek írása legyen a legfontosabb célunk. A tartalmat tekintve pedig ebben a részben próbáljunk az érzelmekre hatni. Ugyanis sokkal könnyebben bekerülhetünk érzelmek aktiválásával az emlékezetbe, mint ha csak száraz érzelemmentes posztokat tennénk ki az oldalunkra. Az emotikonok is befolyásolhatják az érzelmeket és kiemelendő, hogy két élű penge, hisz pozitív és negatív hatása is lehet. Az emotikonoknál is érdemes mértékletességre törekedni. Az a hirdetés, ami tele van tűzdelve ezekkel az ikonokkal, nagyfokú unszimpátiát válthat ki az olvasóban. Elcsépelt és közhelyes mondás de „a kevesebb néha több”.

 

Terjedelem: A Facebook posztok szövegírásánál nagyon meg kell gondolnunk, mire és hogyan használjuk ki szövegrészeknek hagyott helyeket. Nem jó, ha túlságosan sok szöveget akarunk közölni. Gyakran félúton elveszítjük az olvasót a mai felgyorsult világba ugyebár nincs idő semmire. Rövid pár soros szövegekkel érdemes felcsigázni a figyelmet és részletesen akár weboldalunkon kifejteni a témát. Több lépcsőben érdemes közelíteni. Kicsivel kezdeni és szépen folyamatosan bővíteni az információk mennyiségét.

 

Tagoltság: Szintén fontos tényező, hogy a közölni kívánt információt átláthatóan és logikus gondolatmenetek alapján tárjuk az olvasónk elé. A Facebook szövegírásnál az új gondolatmeneteknél bátran hagyjunk ki akár két sort is, hogy szép, strukturált, átlátható szöveggel próbáljunk meg a lehető legáttekinthetőbb és ezáltal legjobban érthető szöveget az olvasó elé tárni. Az erőfeszítéseinket meg fogják hálálni az olvasók, akikből rengeteg új potenciális ügyfélre tehetünk szert.

KATTINTS IDE és olvasd el Termék szövegírás cikkünket!