fbpx

Termék Szövegírás

Érezze úgy a potenciális vásárló , hogy elengedhetetlen számára a termék megszerzése.

Az első és legfontosabb momentum , hogy átfogóan ismerjük a terméket aminek a marketingszövegét készülünk elkészíteni. A második és legalább ennyire fontos tényező , hogy ismerjük a célközönséget. Ha nincs jól meghatározott célunk legalább annyira nagy baj, mintha nem ismernénk azt a terméket amit reklámozni és végső soron eladni szeretnénk.

Termék szövegírásnál nagyon fontos , hogy kiemeljük az adott termék előnyeit és egyediségét. Emellett az alapvető fontosságú , hogy a legjellemzőbb tulajdonságok kiemelt szerephez jussanak a szövegírásban. Például egy kozmetikai termék esetében nagyon fontos , hogy a szövegezésnél kitérjünk a kozmetikum illatára, mert ez a szegmens már azonnal szelektálja a vásárlókat. Ugye valaki szereti az eper illatot, mások pedig nem kedvelik ezt a fajta illatot.

 

Termék szövegírásnál is törekednünk kell a tömör velős és egyedi jellegre. Nem szabad elfelejteni , hogy az emberek egy-egy jól eltalált és összerakott mondatra valószínűleg hamarabb felkapják a fejüket, mint egy véget nem érő magyarázatra. Jól megválasztott címszavak és itt is kiemelendő az érzelmekre ható mondatokat és szavakat. Felbecsülhetetlen jelentőséget tulajdonítunk ezekre a szegmensekre.

 

Ismerjük a célközönségünk specifikációt és ehhez mérten építsük fel termékeink szövegeit.

Az érzelmeken át vezető út a legrövidebb emberek tudatához.

 

KATTINTS IDE és olvasd el Reklámszövegírás cikkünket!