fbpx

Facebook hirdetéskezelés 1 rész. A kezdetek

 

Az ND marketing teljes körű Facebook hirdetéskezelési csomaggal áll kedves ügyfeleink rendelkezésére. De nézzük át kicsit részletesebben mit is jelent a Facebook hirdetéskezelés. Fontos, hogy tisztában legyünk az ügyfeleink által hirdetni kívánt termékkel és ebből kifolyólag a potenciális vásárlókör kilétével, hogy a hirdetésekkel közvetlen őket tudjuk célozni és elérni. Ezáltal sokkal költséghatékonyabb és eredményesebbek lehetünk a marketingtevékenységünk során.

Az együttműködés első lépéseként konzultálunk az ügyféllel és felmérjük a vállalkozást. Megállapodásunk után létrehozzuk és beállítjuk a hirdetésfiókot a Facebookon, milyen jellegű, tartalmú és ízlésvilágú hirdetéseket tudnánk a legjobb eredményeket elérni. Megírjuk a hirdetések szövegeit, megtervezzük és elkészítjük a hirdetésekhez tartozó képeket. Összekapcsoljuk a Facebook hirdetéskezelő segítségével a Facebook üzleti profilt és a weboldalt. Ezzel létrehozunk egy olyan mérhető rendszert, amely a hirdetések optimalizálása érdekében rendkívül fontos lesz. Így minden hónapban kézzel fogható statisztikával tudunk az ügyfeleink rendelkezésére állni.

Úgynevezett „követőkódokat” vagy más néven képpontokat helyezünk el a weboldalban és ezzel figyeljük a tevékenységet.. Szoktuk ezt alkalmazni webshopok esetében a „vásárlást megköszönő” oldalon is. Ebben az esetben a megvalósult vásárlások számát is kiválóan számon tudjuk tartani.

Ezekből a statisztikákból nagyon jól látszik esetleg, hol kell változtatnunk a legeredményesebb tevékenység érdekében. Nagyon értékes statisztikák kerülnek a kezünkben, amelyeket a hirdetés sorozatok tervezése során figyelembe veszünk és igazán költséghatékonyan tudunk lenni a Facebook hirdetéseinkkel.

Cikkünk következő részt az alábbi linkre kattintva olvashatjátok:

https://ndmarketing.hu/2019/07/facebook-hirdeteskezeles-2-resz-felepites/