Google Hirdetéskezelés 1.rész Miért a Google?
A legtöbb ember manapság, ha valami információra van szüksége a Google keresőjét használja, mert gyors egyszerű és sok alternatívát kínál fel egy másodpercnyi idő alatt. Ezért, ha felmerül a kérdés, hogy hol érdemes hirdetni vállalkozásunkat. A választ meg is adja az első gondolat. A Facebook mellett a Google az a felület ahol a lehető legtöbb embert érhetjük el költséghatékonyan hirdetéseinkkel.
Google hirdetések esetén úgynevezett kulcsszavakkal tudjuk meghatározni a célközönségünket. Kulcsszavakat adunk meg, amire ha az emberek rákeresnek a mi oldalunkat dobja fel nekik a lista élén. Ezért természetesen sokkal nagyobb esélyünk van arra, hogy a felhasználó a mi oldalunkra kattint majd és nem a konkurenciáéra, ami esetleg a keresési felületen a sorban esetleg lejjebb helyezkedik el.
Itt jegyezném meg, hogy az emberek nem nagyon szeretnek keresgélni , viszonylag passzívak ilyen téren. Ezért érdemes törekedni az első helyek valamelyikére.
Ezen felül a hirdetés szövegének a fontosságáról sem szabad megfeledkezni! Google hirdetéseknél elég kis felület áll a rendelkezésünkre, hogy cselekvésre ösztönözzük a potenciális ügyfelünket vagy vásárlóinkat. Ezért a szöveget nagy gondoskodással kell elkészíteni, hogy jó eredményeket produkálhassanak hirdetéseink. Ezt a metodikát a Google hirdetéskezelésen belül keresőkampánynak nevezzük, ami a Google hirdetések alappillére.
Az ND Marketingnél Google hirdetéskezelés esetén is, minden esetben először egy megbeszélgetésre kerül sor az ügyfelekkel, amikor is felmérjük a hirdetni kívánt vállalkozás profilját és az ügyféllel együttműködve igyekszünk megtalálni a lehető legoptimálisabb hirdetés szöveget és struktúrát valamint összeállítjuk a kulcsszavak listáját. Meghatározzuk a hirdetésekre szánt összeget és természetesen törekszünk a legköltséghatékonyabb módját megtalálni a hirdetéseknek.
A Google hirdetések igazán hatékonyan tudja segíteni vállalkozásunk előmenetelét. Érdemes elgondolkodni a létjogosultságán.
Cikkünk következő részében jobban megvizsgáljuk a különböző Google hirdetésfajtákat.
A cikk következő része az alábbi Linken érhető el: https://ndmarketing.hu/2019/07/google-hirdeteskezeles-2-resz-a-hirdetesekrol-reszletesen/