fbpx

Célok a Facebook marketingben

Facebook hirdetések esetén elengedhetetlenül fontos, hogy előre meghatározott célok alapján kezdjünk nekik a kampányaink felépítéséhez. Nézzünk meg néhány célt részletesen, amik fontosak lesznek a Facebook marketing eredményességéhez.

Márkaismertség: Amennyiben egy új márkát szeretnénk megismertetni az álltalunk meghatározott célközönséggel, a Márkaismertség kampánycélt érdemes választani. Ennek a kampánynak az elsődleges célja ugyanis a márkánk olyan személyekhez való, többszöri eljuttatása és megismertetése, akik relevánsak lehetnek számunkra. Itt a kulcsszó azon van, hogy egy felhasználók többször is megjelenik a facebook hirdetésünk, hogy a márka „beleégjen” a potenciális vásárlók tudatába!

Elérés: Facebook hirdetéseken belül egy másik igen fontos cél, hogy nagy tömegeket tudjunk elérni hirdetéseinkkel. Az elérés kampány egy erre specializált hirdetésfajta. A legfőbb célja, hogy a lehető legnagyobb számú Facebook felhasználónak jelenjen meg. Ezzel a kampánnyal nagy mennyiségű embert érhetünk el, ezzel értékes statisztikát nyerhetünk és megismerhetjük a saját célközönségünket. Ami azért fontos, hogy a jövőben koncentráltabban hirdethessünk a számunkra releváns emberekre, akik a termékeinket és/vagy a szolgáltatásainkat megvásárolják. A különbség a márkaismertség és elérés kampány között, hogy a márkaismertségi kampány arra törekszik, hogy 1 embernél többször is megjelenjen a márka, az elérés kampány pedig arra, hogy minél több embert érjen el, de közel sem olyan magas gyakorisággal, mint a márkaismertség.

Üzenet: A Facebook marketing tevékenységeknél nagyon fontos szerepe van az ügyfelekkel való kommunikációnak. Az üzenet kampány a hirdetések olyan típusa, amely azt hivatott elérni, hogy minél több ember kezdeményezzen beszélgetést a Facebook messengerben. A termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban információt kérhetnek. Gyors és praktikus módja ez a hatékony ügyfél kommunikációnak, tehát érdemes időt szakítani egy ilyen kampányra is.

Amint azt látható, a Facebook hirdetéseknél nagyon sok variációs lehetőség áll rendelkezésünkre vállalkozásunk hatékonyságának növelésére. Az ND marketingnél minden nap azon dolgozunk, hogy a lehető legjobban működő és legköltséghatékonyabb módját találjuk meg ügyfeleink termékeinek és szolgáltatásainak hirdetésére.

Forduljon hozzánk bizalommal és kezdődjön a közös munka!