Waze csomagok
A cikkünk előző részében egy általános képet kaphattunk a Waze marketingről. Most lássuk a Waze csomagokat, mit tartalmaznak és kiknek ajánljuk őket.
- Starter Csomag
Alap szintű Waze marketing esetén Maximum 10 „üzletet”/lokációt hirdethetünk ezzel a csomaggal ebben a szolgáltatásban. Pins és Search hirdetéseket tartalmaz ez a csomag. A Pins hirdetések a Waze navigációjában, a térképen megjelenő kis kör alakú hirdetés. Mikor a potenciális vevő vállalkozásunk közelébe ér megjelenik számára a hirdetés. A Search hirdetés pedig azt jelenti, hogy a Waze adatbázisban szerepel a hirdetésünk a vállalkozásunk rövid leírása és profilja. Erre keresve, mint pl Étterem vagy [NÉV] (+) Étterem kulcsszavakra felajánlja első találatként hirdetésünket. A Waze applikációt használók így megtalálhatják üzletünket és közvetlen oda navigálhatnak.
- Plus csomag
Magasabb szintű Waze marketing esetén Maximum 50 „üzletet”/lokációt hirdethetünk ezzel a csomaggal ebben a szolgáltatásban. a Zero-Speed takeover egy olyan hirdetésfajta ami, ha érzékeli az applikáció , hogy nem haladunk a gépjárművel, hanem állunk abban az esetben a hirdetéseinket a felhasználóknak megjelennek. Például a piros lámpánál vagy dugóban várakozunk és fut a Waze app.
Geographic Targeting (Földrajzi célzás) mellet már Time scheduling is rendelkezhetünk. Ezzel a beállítással megadhatjuk milyen időintervallumban jelenjenek meg a hirdetéseink és milyen földrajzi területen. Kapunk még egy személyre szabott felületet is az alkalmazáson belül, valamint az E-mail support mellé bejön a telefonos support , így telefonon keresztül is kérhetünk segítséget a Waze applikációhoz. A Plus csomag jóval magasabb ár kategóriát képvisel, ezért nagy vállalkozások számára ajánljuk.
A Waze marketing egy rendkívül jó-ár érték arányú hirdetésforma. Érdemes lehet megpróbálni ezt a formulát is. Az ND marketingnél tudunk segíteni az ilyenfajta hirdetései menedzselésében és felépítésében is.