Mikulás, Karácsony, Újév
Eddig két részen keresztül tisztáztuk azokat a „jeles napokat”, amelyek plusz bevételt generálhatnak vállalkozásunk számára. Most ismét nézzünk 3 napot, amelyek segíthetnek több bevételt generálni a decemberi és januári hónapokban.
Mikulás – December 6.
Ilyenkor, mint tudjuk a tisztára pucult cipőkbe a jóságos télapó kis csomagot hagy a gyerekeknek. Manapság már a felnőttek előszeretettel ajándékozzák meg egymást is ezen ünnep apropóján. A mikulás ünnepe is nagy vásárlóerővel bír kis hazánkban, úgyhogy kutya kötelességünk néhány jól időzített kampánnyal a javunkra fordítani ennek az időszaknak a pozitív hatását. A kreatívokra néhány mikulás és esetleg karácsonyi motívum, természetesen egy kis akció vagy ajándék, esetleg ingyenes kiszállítás a promóció ideje alatt és máris indulhat az őrület!
Karácsony – December 24.
Az év ezen ünnepét megelőzően felrobbannak a kereskedelmi mutatók. Mindenki vásárol és szinte bármit el lehet adni ebben az időszakban. Az év legfontosabb ünnepe és a Black Friday mellet az év legerősebb napja is üzleti szempontból. Erre a napra meg kell mozdítanunk mindent és beletenni a kampányokba, ami a csövön kifér. Jól beállított kampányokkal ez az időszak óriási fellendülést hozhat vállalkozásunk számára. Szép kreatívok, kecsegtető akciók és máris azon kaphatjuk magunkat, hogy üres a raktárunk.
Újév – (Január bármelyik napja)
A decemberi dömping után az új évi promóciókat sem érdemes kihagyni. Jól irányzott kampányokkal ezt a hónapot is meg lehet húzni. Ez az időszak is az akciókról híresült el. Ki ne hallotta volna az oly hangzatos „új évi akciók” kifejezést. Érdemes lehet néhány jól irányzott kampánnyal meghúzni ezt a hónapot is.
Az ND marketingnél állunk a rendelkezésedre! Ha úgy érzed, segítségre van szükséged, keress bátran és bízd profi szakemberekre a kampányaidat!