fbpx

Turbózd fel a kampányaidat Novemberben és Decemberben! 2 rész.

Black Friday és Cyber Monday

Cikkünk első részben 2 nevezetes napról esett szó, amivel megnövelhetjük cégünk és vállalkozásunk bevételét és jó kampányokkal további népszerűségre tehetünk szert. Most nézzünk ismét 2 ilyen bevételnövelő napot, ám már a November végét és December elejét tekintve!

 

Black Friday – November 29.

Manapság már nincs olyan ember a világon, aki ne hallott volna valamilyen forrásból a Black Friday-ról. Az eredetre már a legtöbben nem is emlékeznek, mindenki csak a hatalmas akciókkal köti össze ezt a napot. Sokan egész évben kivárnak és ezen a napon vásárolják meg a nagyobb értékű cikkeket, hisz akár 80%-os kedvezményt is kaphatunk kiszemelt termékeinkre. Már, ha csak erre gondolunk is érdemes időt és energiát ráfordítani a kampányainkra. Nem szabad kihagyni a Black Fridayt, mivel nagy bevételgyarapodást érhetünk el, ha meglovagoljuk ezt az akciót is. Számos cég legkiemelkedőbb időszaka a Black Friday periódus.

 

Cyber Monday (a Black Friday utáni első hétfő)

Egy újabb marketingesemény, ami fellendülést hozhat az üzletben egy-egy akcióval megtámogatva. Amerikából indult hálaadás utáni ünnepként! Kiderült, hogy a Black Friday nem elég és kell még egy nap, amikor az emberek elé tárhatják a kereskedők a kiváló akciókat. Ezért megalkották a Cyber Monday-t. Ezen a napon az internetes vásárlók vannak a középpontban. Nekik készülhetünk akciókkal és promóciókkal.

Mindkét napot érdemes marketing kampánnyal megtámogatni. A kampányok elkészítésénél az ND Marketing áll rendelkezésedre! Ha nincs rá időd vagy csak egyszerűen profikra bíznád kampányaid kivitelezését, hogy még nagyobb bevételre tehess szert, keress minket bátran!

Cikkünk következő részében a decemberi és januári hónap legfontosabb marketing időszakait vesszük górcső alá.

A Cikkünk 3. részéért Kattints Ide