fbpx

A Webshop Marketing 3. rész

Facebook és Google

„A leghatékonyabb felületek”

A Webshop marketing cikkeink első két részében a webshop felépítésével és a hatékony SEOzással bővítettük tudásodat, most azonban nézzük a hirdetések felépítését. A két legeredményesebb felület ahol a munka megkezdődhet, a Facebook és a Google. Mind két felület kiválóan alkalmas termékeink megismertetésére és az eladások növelésére, azonban ez a folyamat is többlépcsős, amelyek egymásra épülnek és csak a teljes stratégia kivitelezése vezet igazán jelentős eredményre.

A Facebook esetében posztok és hirdetések formájában ismertethetjük meg a célközönségünkkel az eladásra kínált termékeinket. Természetesen különböző poszt és hirdetési formák állnak rendelkezésünkre mind a brandépítésére, mind a konkrét termékek direkt értékesítésére.

Webshop marketing esetén érdemes figyelembe venni az Instagram marketinget is. Ám mielőtt belevágnál először mérd fel a célközönségedet, ugyanis Instagramon a leghatékonyabban elérhető célközönség a 16-25 év közötti fiatalok! Ezen a platformon általában a szépség és a divat cikkek értékesíthetők hatékonyan.

A Webshop marketing másik rendkívül fontos felülete a Google. A Google hirdetések fontosságát mi sem példázza jobban, mint az a tény , hogy a Googlet hívjuk segítségül bármit is keresünk az interneten. Beírjuk a keresőszavakat és a Google kidobja számunkra a releváns keresési eredményeket. Azonban lehetőségünk van a Youtube, Gmail vagy a Display banner hálózaton is hirdetni. Megfelelő hirdetésekkel és megfelelő kulcsszavakkal többszörösére növelhetjük webáruházunk forgalmát.

A Webshop marketing egy igen összetett folyamatot igénylő marketing tevékenység. Ha szakemberre van szükséged a webáruházad marketingjének felépítésére, az ND Marketing készséggel áll a rendelkezésedre.

Köszönjük, hogy elolvastad a cikksorozatunkat. Eredményes értékesítést kívánunk!