Gyakori kérdések
Mikor van szükséged marketing ügynökségre?
Partnereink általában 2 különböző ok miatt fordulnak hozzánk segítségért, azonban van egy közös pont mindkét esetben. Mégpedig az, hogy pontosan jól tudják, hogy szükségük van marketingre.
Az egyik esetben nincs megfelelő ismeretekkel rendelkező szakember a csapatában és nem szeretne pénzégető tesztelésekben részt venni. Biztosra akar menni a cégvezető.
A másik esetben pedig ő maga vagy a kollégája végezte eddig a tevékenységet, viszont már nincs kapacitása rá. Szeretné profi kezekbe kiszervezni, ezzel szintet lépve vállalkozásában.
Kik dolgoznak az ND Marketing csapatában?
Kizárólag szakképzett, tapasztalt, megbízható, profi szakemberek. Mint grafikusok, marketingesek, szövegírók, webfejlesztők, videósok és fotósok.
Miben vagyunk mások, mint a többi ügynökség?
Ár/érték arányban a legkedvezőbb ügynökség vagyunk az országban partnereink szerint.- Extrém és szokatlanul gyorsan reagálunk az emailekre, kérésekre, feladatokra. (Kevés ügynökség reagál szinte azonnal, pár órán belül.)
– 10 éves tapasztalattal rendelkezünk.
– Korrektek, megbízhatók és rendkívül rugalmasak vagyunk.
– Fiatalos, laza, lendületes, a trendeket követő csapatunk van.
– Hivatalos Google partnerek vagyunk.- Több mint 500 céggel dolgoztunk együtt és több mint 1,5
milliárd büdzsét kezeltünk már.
– Mindig arra törekszünk, hogy sikeres legyen a partnerünk,
hiszen csak akkor lehetünk mi is sikeresek és csak akkor
dolgozhatunk együtt hosszú távon.
Miben tudtok segíteni?
Itt láthatod szolgáltatásainkat:
https://ndmarketing.hu/megoldasaink/
– Weboldal és webáruház készítés és üzemeltetés
– Facebook marketing
– Google marketing
– Marketing tanácsadás / oktatás
– Grafikai tervezés
– Fotózás
– Reklámvideó készítés
– Egyéb céges menedzsment
– Keresőoptimalizálás
Milyen költségek vannak? Mennyibe kerül?
Mi nem árulunk zsákbamacskát, nincs kisbetűs rész. A költségek két részre oszlanak. Munkadíj és reklámbüdzsé. A munkadíjunk az igénybevett szolgáltatások árától függ. Hozzávetőleges árainkat az Árak menüpont alatt megtalálod.
Facebook kampánymenedzsment szolgáltatásunk (alapcsomagban) már elérhető 99.000 Ft + áfa / hó-tól. A Google kampánymenedzsment (alapcsomagban) szintúgy.
A reklámbüdzsé az indított kampány darabszámtól, valamint a földrajzi célzástól és iparágtól is függ. Általában azért érdemes legalább 100-150.000 Ft/hó/felület (Pl Facebook vagy Google) büdzsével kalkulálni.
Ha a Facebookon és Googleben is szeretnél hirdetni. Érdemes legalább 200.000 Ft-ot rászánni a reklámbüdzsére.
Összesítve: A munkadíjunkat és reklámbüdzsét tekintve, minimum 400-500.000 Ft/hó költséggel érdemes számolnod.
Milyen információkra van szükségünk az ajánlatadáshoz?
Ha már van honlapod, Facebook, Insta vagy TikTok oldalad, akkor azt mindenképpen jelezd nekünk, mert alaposan átnézzük és fontos információkkal gazdagodunk.
Amennyiben ezen felül megosztod még velünk a termékedhez/szolgáltatásodhoz kapcsolódó piaci helyzetet és tájékoztatsz minket a versenytársaidról, akkor azzal már rengeteget tettél a sikeres együttműködés felé.
Hogyan zajlik az együttműködés?
– Első körben egyeztetünk és javaslatot teszünk leendő partnereink részére, hogy pontosan mire van szükségük.
– Ezt követően árajánlatot küldünk.
– Az ajánlat elfogadása után szerződéstervezetet küldünk, majd megegyezünk és aláírjuk azt.
– Amennyiben ez is megtörtént indulhat a tervezés és precíz végrehajtás.
Határozott idejű szerződést kell kötni?
Nem. A szerződés határozatlan idejű, bármikor felmondhatod.
A szerződéskötés előtti megbeszélésért fizetni kell?
Nem. Nem kell fizetned. Az első személyes, telefonos vagy online egyeztetés INGYENES.
Mit tartalmaz a kampánymenedzsment?
Egyeztetést, grafikai tervezést, szövegírást, kampány létrehozást, kampány menedzsmentet, havi statisztikai jelentést és havi konzultációt.
Nekem mi a feladatom?
Operatívan semmi. Azért vagyunk, hogy levegyük a terhet a válladról. Neked csak egyeztetni kell velünk a cég promócióiról.
Kapok számlát? Milyet?
Igen, kapsz számlát a reklámköltésről és a munkadíjunkról is. A Googletől és Facebooktól áfamentes (0% áfás) számlát, tőlünk áfás számlát kapsz!
Én is láthatom a kampányok teljesítményét?
Természetesen! Teljesen transzparensen működünk. Valós időben tekintheted meg a kampányokat, de havi statisztikát is küldünk a teljesítményről.
Mikor érlek el titeket?
9 és 17 óra között biztosan! Amennyiben nem tudjuk felvenni, mert épp megbeszélésen vagyunk mindannyian, abban az esetben a lehető legrövidebb idő múlva visszahívunk. (Általában 20-90 perc közötti idő múlva)